افتتاح پروژه و تجهیز ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز
افتتاح پروژه و تجهیز ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرحمن سلیم حقیقی،مشاور مدیر کل بهزیستی فارس،گفت: در ششمین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح پروژه ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت وبینار و حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان فارس برگزار شد. او گفت: […]

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرحمن سلیم حقیقی،مشاور مدیر کل بهزیستی فارس،گفت: در ششمین روز از دهه مبارک فجر، آیین افتتاح پروژه ساختمان جدید اورژانس اجتماعی شیراز همزمان با سراسر کشور با حضور دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت وبینار و حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان فارس برگزار شد.

او گفت: پروژه تکمیل و تجهیز اورژانس اجتماعی شیراز با هزینه کرد ۲و نیم میلیارد تومان اعتبار انجام شده است و این مرکز شامل واحد خط ۱۲۳، واحد گشت سیار، واحد مداخله و واحد قرنطیه است.

مشاور مدیر کل بهزیستی فارس هدف اصلی این مرکز را پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری سطح ۱) بیان کرد.

او گفت: کودک آزاری، همسر آزاری، والد آزاری، سالمندآزاری، خودکشی و مشکلات حاد خانوادگی موارد هدف مداخله‌ی این مرکز است.

سلیم حقیقی گفت: این مرکز در حال حاضر با تعداد کل ۴۰ نفر پرسنل شامل کارشناسان مشاوره، پزشک، پرستار و کادر خدماتی فعالیت کرده و به عموم همشهریان خدمت رسانی می‌کند، حضور به موقع پرسنل این مرکز در مواقع حساس و بحران‌ها را امری در خور توجه دانست.

او گفت: اورژانس اجتماعی محافظی در برابر آسیب‌های اجتماع است و همشهریان گرامی می‌توانند با خط تلفن ۱۲۳ به صورت شبانه روزی با این مرکز در تماس باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

افتتاح پروژه و تجهیز ساختمان