معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز
معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز

آیین معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز با حضور قائم مقام شهردار، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و کارکنان این معاونت بارعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر؛قائم مقام شهردار شیراز در این آیین گفت: یکی از اصلی ترین اقدامات معاون جدید، بازنگری در حوزه باغات قصردشت با توجه به حساسیت ها و انجام برنامه ریزی مناسب و تخصصی است.

آرش فرج زاده بر تکمیل اقدامات در حوزه شهرداری الکترونیک تاکید کرد و افزود: شهروندان در این حوزه با مشکلاتی روبرو هستند، امروز مردم خواهان کاهش مراجعه به شهرداری و استفاده از خدمات غیر حضوری هستند و باید چرخه زمان بر دراین حوزه کاهش پیدا کند و معاون جدید برای حل این موضوع باید اقدامات عملی انجام دهد.

غلامعلی ترابی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: توقع داریم در این دوره تحول خوبی در حوزه شهرسازی رقم بخورد و بتوانیم پروسه صدور پروانه، پایان کار، عدم خلاف و استعلامات را به حداقل برسانیم تا مشکلات مردم کاهش یابد.

ترابی در آیین معارفه معاون شهرسازی و معماری با بیان اینکه معاونت شهرسازی و معماری قلب تپنده شهرداری است، افزود: با تحول در این حوزه، سایر مجموعه ها نیز کار خود را به خوبی انجام خواهند داد. خط دهی در حوزه های مختلف شهرداری، باید از حوزه شهرسازی باشد.

محمود صفایی معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری شیراز نیز در این آیین گفت: خود را باید امین مردم شیراز بدانیم و مجری خوبی برای قوانین باشیم. مردم نباید بین حوزه ها سردرگم باشند و باید مشکلات با حوزه های مختلف و همچنین مسائل بین حوزه ای در معاونت شهرسازی را حل کنیم.

صفایی با تاکید بر اینکه شانیت ما در خدمتگزاری است، افزود: بنا به گفته مقام معظم رهبری اساس مسئولیت بر تدین، امانت داری و صداقت است. این سه ویژگی را باید سرلوحه امور قرار دهیم و اثر مثبتی بر شهر بگذاریم تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ما باید ایجاد امیدواری و خوشبینی در مردم نسبت به آینده شهر و کشور باشد، اضافه کرد: در حوزه اقدامات شهرسازی همچون صدور پروانه و … برنامه زمانبندی در دست تدوین است که در آن مهلت زمانی هر حوزه برای انجام کار و حل خواسته های شهروندان پیش بینی شده است.

ناصر رضایی سرپرست پیشین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: زیرساخت ها و سرفصل های انجام شده در حوزه معاونت شهرسازی و معماری در بین کلانشهرهای کشور جایگاه خوبی دارد و حوزه ای پیش رو مبنتی بر علم و منطق است.

براساس این گزارش، با حکم شهردار شیراز، محمود صفایی به سمت معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز منصوب شد. محمود صفایی فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه شیراز است و در سمت‌های مختلفی از جمله معاون شهرسازی و معماری شیراز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶، مشاور شهردار شیراز، شهردار کازرون، معاون اداره کل دفتر فنی استانداری فارس، معاون اداره کل حوادث غیر مترقبه، دفتر مناطق محروم استانداری، شهردار آبادان و شهردار منطقه شش شیراز خدمت کرده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

معارفه معاون شهرسازی