برگزاری تشییع پیکرشهیدپس از اقامه نماز جمعه درحرم مطهرشاهچراغ (ع)
برگزاری تشییع پیکرشهیدپس از اقامه نماز جمعه درحرم مطهرشاهچراغ (ع)

به گزارش پگاه خبر؛مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید والامقام امروز جمعه پانزدهم بهمن پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی برگزار شد. در این آیین که با حضور استاندار فارس و معاون نیروی انسانی ناجا و اقشار مختلف مردم و همرزمان […]

به گزارش پگاه خبر؛مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید والامقام امروز جمعه پانزدهم بهمن پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی برگزار شد.

در این آیین که با حضور استاندار فارس و معاون نیروی انسانی ناجا و اقشار مختلف مردم و همرزمان شهید برگزار شد، نمازگزاران جمعه شیراز بدرقه باشکوهی از شهید مدافع نظم داشتند.

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، نماز میت را بر پیکر مطهر این شهید والامقام اقامه کرد.

شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه، هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. در این حادثه، یک سرباز وظیفه نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس از جمله مسئولانی بود که با حضور در منزل شهید رنجبر به دلجویی از خانواده شهید پرداخت و از این شهید والامقام به عنوان افسر وظیفه‌شناس و شجاع یاد کرد.
گفتنی است از این شهید یک پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری تشییع پیکرشهیدپس از اقامه نماز