به گزارش پگاه خبر؛شب گذشته مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست. مراسم تشییع پیکر پاک […]

به گزارش پگاه خبر؛شب گذشته مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید والامقام سرهنگ دوم “علی اکبر رنجبر” فردا بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و سپس در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده می‌شود‌.
در همین راستا حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تسلیت این واقعه تلخ به خانواده این شهید عرصه امنیت و همکاران وی بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از ضابطین تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از این واقعه، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در محل حادثه حاضر و شخصاً پیگیری‌های  قضایی را بر عهده گرفت اظهار داشت: پرونده قضایی این حادثه در شعبه ویژه بازپرسی ویژه قتل شیراز با نظارت مستقیم  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده و در حال تکمیل تحقیقات است.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان نیز در توئیتی نسبت به این مسئله و خلا قانونی در این باره واکنش نشان داد.
وی گفت: بی‌دفاعی شهید علی‌اکبر رنجبر و جان برکفان نیروی انتظامی در مقابل عناصر مخل امنیت حاکی از آن است که در استفاده از سلاح توسط پاسداران حریم امنیت داخلی خلا قانونی داریم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی