تعهدات تسهیلات درفیروز آبادبیش از ۱۲۰ درصد محقق شده است
تعهدات تسهیلات درفیروز آبادبیش از ۱۲۰ درصد محقق شده است

به گزارش پگاه خبر؛سید کاظم موسوی،مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد،گفت: میزان تعهدات تسهیلات شهرستان امسال ۱۰۰ میلیارد بوده است و جذب تسهیلات تا پایان دی ماه امسال بیش از ۱۲۰ درصد تحقق یافته است. او گفت: بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی است و از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از ۹۵ میلیارد […]

به گزارش پگاه خبر؛سید کاظم موسوی،مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد،گفت: میزان تعهدات تسهیلات شهرستان امسال ۱۰۰ میلیارد بوده است و جذب تسهیلات تا پایان دی ماه امسال بیش از ۱۲۰ درصد تحقق یافته است.
او گفت: بیشترین میزان تسهیلات اعطایی در زیر بخش مکانیزاسیون کشاورزی است و از محل خط اعتباری مکانیزاسیون بیش از ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به خرید تعداد ۷۶ دستگاه تراکتور و ۷۶ دستگاه ادوات دنباله بند شده است.
موسوی گفت: برای کشت محصولات استراتژیک نیز از محل تسهیلات کشاورز کارت تاکنون ۳ مورد به مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است و پرداخت این تسهیلات کماکان ادامه دارد.
مدیر جهاد کشاوری فیروزآباد گفت: شاهد پرداخت تسهیلات بانکی متنوعی به فعالان این عرصه بودیم و تسهیلات دیگری به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال در بخش‌های آب و خاک، امور دام، صنایع تبدیلی و گیاهان داروئی به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تعهدات تسهیلات