رسالت شرکت برق رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است
رسالت شرکت برق رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمدرضا سلاحی که در راس هیئتی متشکل از مدیران توزیع برق شیراز که با پیگیری سازمان بسیج مهندسین در جمع شماری از صنعتگران حاضر شده بود، گفت: رسالت سازمانی این شرکت، رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است. سلاحی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز همواره، همراهی خود با فعالان […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس محمدرضا سلاحی که در راس هیئتی متشکل از مدیران توزیع برق شیراز که با پیگیری سازمان بسیج مهندسین در جمع شماری از صنعتگران حاضر شده بود، گفت: رسالت سازمانی این شرکت، رفع موانع تولید و خدمت در مسیر توسعه صنعتی است.

سلاحی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق شیراز همواره، همراهی خود با فعالان تولید و صنعتگران را در عمل اثبات کرده و در راستای مانع زدایی از مسیر رشدتولید، همکاری کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه حدود ۱۷ درصد از مصرف سالانه انرژی در محدوده تحت مدیریت این شرکت، به بخش صنعت اختصاص دارد، از همراهی صنایع در مدیریت بار طی ایام افزایش مصرف انرژی برق، قدردانی کرد.

برپایه این گزارش، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، هیئتی متشکل از مدیران شرکت توزیع نیروی برق شیراز با هماهنگی و همراهی سازمان بسیج مهندسین، به نشانه همراهی در رفع موانع تولید، از چند مرکز صنعتی در شهرستان شیراز بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در حال توسعه، برای تسریع در مراحل اجرایی افزایش قدرت انشعاب مورد درخواست این واحد تولیدی، تاکیدات لازم را مدنظر قرار داد.

سلاحی با توجه به نقش تسهیل گر سازمان بسیج مهندسین در پیگیری و حل مشکلات صنعتگران گفت در چند ماه اخیر از دیگر اقدمات صورت گرفته عبارت است از نصب انشعابات ۱۰۷واحد صنعتی  و رفع عیب ۱۶۰ نقطه سیستم روشنایی معابر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد با همکاری سازمان بسیج مهندسین ارتباط و تعامل با صنعتگران و رفع موانع با جدیت دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

رسالت شرکت برق