۳۸ میلیارد ریال وام کم بهره به فعالان فاوادر استان
۳۸ میلیارد ریال وام کم بهره به فعالان فاوادر استان

به گزارش پگاه خبر؛مهرداد سهرابی،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس،امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: موافقت اولیه برای اعطای ۳۸ میلیارد ریال وام کم بهره به فعالان بخش «فاوا» در استان فارس انجام شده است. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: کمیته استانی برای […]

به گزارش پگاه خبر؛مهرداد سهرابی،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس،امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن) با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران گفت: موافقت اولیه برای اعطای ۳۸ میلیارد ریال وام کم بهره به فعالان بخش «فاوا» در استان فارس انجام شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: کمیته استانی برای اعطای ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات وام تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به هشت طرح کسب و کار فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با بهره کم موافقت اولیه کرده است.
وی اضافه کرد: پس از شیوع کرونا شاهد افزایش اهمیت خدمات الکترونیک و کسب و کارهای دیجیتالی بوده ایم و حمایت از فعالان این حوزه و اشتغال زایی در این زمینه از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
سهرابی تصریح کرد: طرح کسب و کار هشت شرکت فعال بخش «فاوا» توسط مدیران عامل این شرکت ها در فارس معرفی شده که مورد تصویب کمیته استانی قرار گرفته است و پس از این طرح ها بعد از اخذ تاییدیه از کارگروه استانی جبران پرداخت به بانک عامل معرفی خواهند شد.
​وی اعلام کرد: مراحل ثبت نام شرکت های فعال استانی حوزه «فاوا» در استان برای دریافت این تسهیلات به صورت الکترونیکی و رایگان از طریق سایت http://tavanafarin.ito.gov.ir انجام می شود و ظرف یک هفته، صحت مستندات ارسالی توسط کمیته فنی بررسی و تایید می شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۳۸ میلیارد ریال وام