بازدیدشهردار شیراز از آخرین وضعیت آرامستان بهشت احمدی و سازمان آرامستانها
بازدیدشهردار شیراز از آخرین وضعیت آرامستان بهشت احمدی و سازمان آرامستانها

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی در حاشیه این بازدید گفت: آرامستان در بخشهای مختلف همچون سردخانه مرکزی و موقت، غسالخانه، سالن انتطار، سالن نماز میت و … آماده است. وی اضافه کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان دارالرحمه، احداث آرامستان جدید ضرورت داشت و این زیرساختها طی ده سال گذشته به نتیجه رسیده […]

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی در حاشیه این بازدید گفت: آرامستان در بخشهای مختلف همچون سردخانه مرکزی و موقت، غسالخانه، سالن انتطار، سالن نماز میت و … آماده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان دارالرحمه، احداث آرامستان جدید ضرورت داشت و این زیرساختها طی ده سال گذشته به نتیجه رسیده است.

شهردار شیراز ادامه داد: به زودی نگهداری، شستشو و تدفین میت در این آرامستان انجام می شود.

وی با اشاره به وجود مقبره شهدای گمنام در آرامستان بهشت احمدی افزود: این آرامستان به حضور دو شهید گمنام متبرک و مزین است.

در ادامه این بازدید، شریف رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری شیراز نیز طی گزارشی، اقدامات و پروژه های در دست اجرا را برای شهردار شیراز و هیات همراه تشریح کرد و به آسیب شناسی مشکلات پرداخت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید غلامرضا غلامی معاون خدمات شهری و غلامرضا شریف رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها، شهردار شیراز را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بازدیدشهردار شیراز