بهره برداری۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان
بهره برداری۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا سیاهپور از افتتاح ۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل فارس با اعتباری بالغ بر ۱۶۷۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها در توسعه حمل و نقل جاده‌ای استان نقش مهمی را ایفا می‌کند. او گفت: از بین این پروژه‌ها ۳۹ طرح […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا سیاهپور از افتتاح ۷۱ پروژه راهداری و حمل و نقل فارس با اعتباری بالغ بر ۱۶۷۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بهره برداری از این پروژه‌ها در توسعه حمل و نقل جاده‌ای استان نقش مهمی را ایفا می‌کند.
او گفت: از بین این پروژه‌ها ۳۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۲۷ میلیارد ریال در حوزه نگهداری راه‌های استان (لکه گیری و روکش آسفالت) است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز از ۲۱ پروژه شامل احداث، تعمیر، نگهداری و تثبیت ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.
او گفت: افتتاح ۶ پروژه احداث راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال و ۴ پروژه در حوزه ایمنی و حریم راه با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند.
این مقام مسئول گفت: بهره برداری از یک مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در شهرستان سروستان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.
سیاهپور گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.
او گفت: فارس با حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و… از جمله استان‌های مهم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کشور است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان و قرار گیری در دو کریدور ارتباطی جاده‌ای جنوب با مرکز و همچنین شرق به غرب کشور، همواره خدمات شایانی در این بخش به کاربران جاده‌ای ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بهره برداری۷۱ پروژه