ارتقای جایگاه و نقش زنان در زمینه حل مشکلات جامعه
ارتقای جایگاه و نقش زنان در زمینه حل مشکلات جامعه

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۱۱ بهمن در نشست انجمن بانوان نخبه در شیراز گفت: یکی از رسالت‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی و وظایف حکومت که به آن اشاره شده استفاده از توانمندی افراد در عرصه‌های مختلف است که تحقق این مهم باید پیگیری شود. وی خواستار راه‌اندازی یک نظام پیشنهادات برای […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۱۱ بهمن در نشست انجمن بانوان نخبه در شیراز گفت: یکی از رسالت‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی و وظایف حکومت که به آن اشاره شده استفاده از توانمندی افراد در عرصه‌های مختلف است که تحقق این مهم باید پیگیری شود.
وی خواستار راه‌اندازی یک نظام پیشنهادات برای استفاده از پیشنهادها و ایده‌های بانوان در حوزه‌های مختلف با هدف ارتقای جایگاه و نقش زنان در زمینه حل مشکلات جامعه شد.
ایمانیه ادامه داد: همچنین در اعیاد شعبانیه نمایشگاهی به منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان و مقابله با تبلیغات سوئی که علیه جایگاه زنان در جمهوری اسلامی می‌شود، برپا شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری فارس، جلسه مشترکی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس پارک علم و فناوری فارس تشکیل و تفاهم‌نامه‌ای جهت فراهم کردن شرایط بهره‌مندی بانوان از ظرفیت‌های پارک منعقد شود.
ایمانیه همچنین پیشنهاد داد: شرایط و امکاناتی فراهم شود که تولیدات خانگی در روزهایی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای فروش عرضه شود تا به نوعی از مشاغل خرد و خانگی حمایت شود.

انتهای پیام/سمیه یگانه

ارتقای جایگاه و نقش زنان