کلید حل مشکلات هم افزایی و تعامل بین دستگاه‌ها است
کلید حل مشکلات هم افزایی و تعامل بین دستگاه‌ها است

مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در دیدار با فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیویه و بویر احمد بر لزوم تعامل و هم افزایی بین دستگاه ها برای حل مشکلات و چالش ها تاکید کرد و افزود: حفظ روحیه تعامل و هم افزایی از اولویت های پیش رو است.

به گزارش پگاه خبر؛مهندس حقیقی در این برنامه در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی نقش ارتش در حفظ امنیت عمومی و ایجاد بسترهای لازم برای رشد صنعتی و اقتصادی استان فارس و منطقه جنوب کشور را سازنده توصیف کرد و افزود: ارتش همیشه در کنار مردم بوده و برای مردم و در راستای حفظ مصالح جامعه گام برداشته است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی کشور را یک برنامه مدون برای ارتش دانست و گفت: در همین بستر است که سرمایه گذاری های صنعتی و به ویژه در حوزه تامین و انتقال برق شکل می گیرد ، استان فارس و منطقه جنوب کشور اکنون در این شرایط، آماده برای سرمایه گذاری صنعتی بسر می برد و اگر جانفشانی و از خودگذشتگی غیور مردان ارتش و نیروهای مسلح برای حفظ امنیت و آرامش جامعه نبود قطعا این بستر سرمایه گذاری نیز مهیا نمی شد.
مهندس حقیقی همچنین با تاکید بر اینکه میزان سرمایه‌گذاری در هر جامعه تابع مجموعه‌ای از متغیرهاست که امنیت سرمایه‌گذاری در زمره مهم‌ترین آنها به شمار می‌آید افزود: مطالعه درباره میزان امنیت در یک اقتصاد و ترکیب عوامل ناامن‌کننده فضای سرمایه‌گذاری در آن موضوعی است که در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار دارد .

وی اضافه کرد: این موضوع متضمن رویکردی عینی به مقوله امنیت است، استحکام نهادهای امنیت‌ساز همواره مورد توجه قرار می‌گیرند. ضمن آنکه توجه ذهنی به مقوله امنیت نیاز حایز اهمیت است که میزان امنیت در یک جامعه و عوامل امنیت‌ ساز و میزان تاثیر هریک از آن عوامل بر شرایط محیط کسب و کار بررسی می شود .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد تعامل و هم افزایی بیشتر با نیروهای مسلح و ارتش در استان فارس بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی در این عرصه تاکید کرد.

امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد نیز در این برنامه ضمن تبریک انتصاب مهندس حقیقی به سمت مدیر عاملی شرکت برق منطقه ای خواستار ایجاد همکاری های متقابل و زمینه سازی برای توسعه شرایط سرمایه گذاری های صنعتی و اقتصادی با تامین و تولید و انتقال برق و گسترش و تثبیت هم افزایی بین دستگاهی شد.
در پایان این برنامه بازدید امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی با اهدای لوح و تندیس از خدمات مهندس حقیقی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

کلید حل مشکلات