برگزاری نخستین همایش کوچینگ سازمانی با هدف افزایش بهره وری
برگزاری نخستین همایش کوچینگ سازمانی با هدف افزایش بهره وری

به گزارش پگاه خبر؛احد فتوحی، از برگزاری نخستین همایش باعنوان ” کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی” با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس در شیراز خبر داد و اظهار داشت:این همایش باحضور مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی ۱۱بهمن در سالن وصال شیرازی هتل شیراز برگزار می شود. فتوحی یکی  از اهداف این همایش […]

به گزارش پگاه خبر؛احد فتوحی، از برگزاری نخستین همایش باعنوان ” کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی” با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس در شیراز خبر داد و اظهار داشت:این همایش باحضور مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی ۱۱بهمن در سالن وصال شیرازی هتل شیراز برگزار می شود.
فتوحی یکی  از اهداف این همایش را  افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین اعلام کرد و افزود:یکی از برنامه های مهم شرکت شهرک های صنعتی فارس حمایت از توانمندسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حوزه های ارتقای بهره وری و کسب و کار است و دراین زمینه از برگزاری دوره های آموزشی و همایش های تخصصی حمایت می کند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، بررسی چالش های کسب و کار در قالب پنل دانش،تجربه،مهارت  همراه با  سخنرانی های کاربردی و کوچینگ محور در حوزه راهبردی سازمان،برگزاری کارگاه برند سازی و خلق ارزش و بازدید از نمایشگاه را از برنامه های  اصلی این همایش برشمرد.
وی همچنین از برگزاری  پنل پرسش و پاسخ با موضوع بحران های پیش روی مدیران جوان، صنعتگران و آموزش کوچینگ برای راهنمایی بهتر به صنعتگران را از دیگر برنامه های همایش اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه حمایت از  ارائه آموزش های تخصصی و کاربردی به واحدهای صنعتی در برنامه این شرکت قرار دارد عنوان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰دوره اموزشی برگزار و ۲۰۸۴نفر در این دوره ها آموزش های تخصصی مربوط به حوزه کاری خود را فراگرفته اند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری نخستین همایش کوچینگ