افزایش سامانه‌ثبت تخلف رانندگی با هدف کاهش تصادفات
افزایش سامانه‌ثبت تخلف رانندگی با هدف کاهش تصادفات

در نشست مشترک معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز و مدیرعامل شرکت توزیع برق بر توسعه سامانه‌های هوشمند حمل و نقل در کلانشهر شیراز تاکید شد.

به گزارش پگاه خبر؛هادی شه دوست شیرازی،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری،گفت: تاکنون ٣٨ سامانه ثبت تخلف رانندگی در معابر مهم شیراز نصب شده است،بزرگراه‌های حسینی الهاشمی، محلاتی، آفرینش و بولوار‌های شهیدرجایی، طلائیه، امام رضا، رسول اعظم (ص)، رحمت، امیرکبیر، مدرس و دکتر حسابی از معابر مهمی هستند که به سامانه ثبت تخلف رانندگی مجهز شده اند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: مجموع سامانه‌های نصب شده در معابر شیراز تا پایان امسال به ۵٠ سامانه افزایش می‌یابد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ١۴٠١ سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی با پوشش معابر مهم و پرتردد کلانشهر شیراز، به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.
شه دوست شیرازی با اشاره به کاهش قابل توجه آمار تخلفات سرعت غیرمجاز در معابر مجهز به سامانه ثبت تخلف رانندگی، گفت: بر اساس آمار پلیس، میزان تخلفات سرعت غیرمجاز در محور‌های محلاتی، آفرینش و حسینی الهاشمی طی ٢ ماه اخیر و پس از بهره برداری از سامانه‌های ثبت تخلف رانندگی ۵٣ درصد کاهش یافته است.
وی همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان بویژه شرکت توزیع برق شیراز را لازمه توسعه این پروژه عنوان کرد و گفت: برای حفظ جان شهروندان و افزایش ایمنی عبور و مرور می‌بایست همه دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

افزایش سامانه‌ثبت تخلف