ملاقات حضوری خانواده‌های مددجویان بهزیستی ممنوع شد
ملاقات حضوری خانواده‌های مددجویان بهزیستی ممنوع شد

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرحمان سلیم‌حقیقی پنج‌شنبه ۷ بهمن به خبرنگاران گفت: با توجه به هشدارهای اعلامی و تغییر نقشه شیوع کرونا در فارس، ملاقات حضوری خانواده‌های مددجویانی که در مراکز شبانه روزی فارس نگهداری می‌شوند، ممنوع شده است. او گفت: ۱۰ مرکز نگهداری سالمندان با ۵۰۸ نفر سالمند و ۵۲ مرکز شبانه روزی نگهداری مددجویان […]

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرحمان سلیم‌حقیقی پنج‌شنبه ۷ بهمن به خبرنگاران گفت: با توجه به هشدارهای اعلامی و تغییر نقشه شیوع کرونا در فارس، ملاقات حضوری خانواده‌های مددجویانی که در مراکز شبانه روزی فارس نگهداری می‌شوند، ممنوع شده است.

او گفت: ۱۰ مرکز نگهداری سالمندان با ۵۰۸ نفر سالمند و ۵۲ مرکز شبانه روزی نگهداری مددجویان ذهنی، جسمی و اعصاب و روان با ۲ هزار و ۳۱۰ نفر توانخواه بستری، در حال حاضر تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس، اداره می‌شوند.
سلیم حقیقی افزود: با توجه به خروج شهرستان‌های شیراز، گراش، نی‌ریز، بختگان و کوار از وضعیت آبی و قرارگیری در وضعیت زرد شیوع سویه امیکرون، خطر ایجاد پیک ششم کرونا و ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، ملاقات حضوری و بازدیدهای غیرتخصصی در تمام این مراکز ممنوع است.

او با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر و دقیق توسط کارشناسان حوزه تخصصی بررسی می‌شود، افزود: دوز سوم واکسن برای مددجویان تزریق شده اما مدیریت و مهار پایدار بیماری باید مد نظر ما باشد و به همین منظور در حال حاضر ملاقات حضوری و بازدیدهای غیرتخصصی در هیچ یک از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی نداریم.

مشاور مدیرکل بهزیستی فارس در امور رسانه خاطرنشان کرد: خانواده‌های مددجویان می‌توانند به صورت تلفنی یا از طریق فضای مجازی با ایشان دیدار کنند و از بازدید و تجمع در مراکز خودداری کنند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ملاقات حضوری