انتصاب معاونان و سرپرستان معاونت های شرکت برق فارس
انتصاب معاونان و سرپرستان معاونت های شرکت برق فارس

طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ، معاونان و سرپرستان معاونت های این شرکت منصوب شدند.

به گزارش پگاه خبر؛بر این اساس فرشاد فرامرزی به عنوان سرپرست معاونت بهره‌برداری ، محمد حبیب آگهی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات، مهدی توکلی به عنوان سرپرست معاونت طرح و توسعه و محمد داود مجید پور به عنوان سرپرست امور دیسپاچینگ و مخابرات جنوب منصوب شدند.
لازم به ذکر است استان فارس در شاهراه انرژی کل کشور قرار گرفته است.شرکت برق منطقه ای فارس با برخورداری از  ۱۵هزارکیلومتر شبکه برق رسانی که حدود ۱۳ درصد کل کشور می باشد ، در بین برق های منطقه ای سراسرکشور مقام اول را دارا می باشد .
حفظ و نگهداری از  تاسیسات مزبور از اهمیت بسیارزیادی برخوردار است . همچنین این شرکت با داشتن ۲۶۸ پست انتقال برق رسانی ، دررده دوم کشور قرار دارد که مسئولیت خطیر برق رسانی به دو استان پهناور فارس و بوشهر را به عهده دارد .
برق فارس با ایجاد ظرفیت منصوبه تولید برق به میزان ۸۵۰۰ مگاوات در کشور، از موقعیت قابل توجهی برخوردار است تا آنجاییکه مازاد بر تولید خود را از طریق شبکه های انتقال به شش  استان همجوار ، هرمزگان ، کرمان ، یزد ،اصفهان ، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد  منتقل می کند و در این زمینه نیز  مقام سوم تولید برق در سطح کشور را از آن خود کرده است .
شرکتهای برق منطقه ای سراسر کشور ، به عنوان کارگزاران وزارت نیرو ، یا به عبارتی نمایندگان دولت ونظام کارآمد جمهوری اسلامی ایران ، مسئو لیت خطیر تا مین برق مطمئن و پایدار برای عموم مشترکان را به عهده دارند .
در همین راستا وبه علت فرا گیر بودن خدمات گسترده و حیاتی صنعت برق  و نیز با توجه به ماهیت و عملکرد دستگاههای دولتی ، شرکت برق منطقه ای فارس خود را ملزم می داند تا مطابق سیاست ها ی کلی شرکت که برپایه برنامه ریزی استراتژیک و با رعایت نظامنامه و خط مشی کیفیت تدوین شده است ، به منظور برآورده شدن الزامات تعیین شده و بهبود مداوم سیستم کیفیت ، برق پایدار و مطمئن را در اختیا ر مشترکین قرار دهد.
این شرکت در راستای اهداف از پیش تعیین شده ، تمام توان و امکانات خودرا برای احداث و گسترش تاسیسات و تجهیزات صنعت برق ، بکار گرفته است و کوشش دارد بمنظور برقراری رفاه هر چه بیشتر هموطنان ازهیچ  کوششی فرو گذار ننماید لذا   بر اساس خط مشی کیفیت شرکت برق منطقه ای فارس ،  با اعلام تعهد خود نسبت به مقاصد و سیاست های از پیش تعیین  شده  شامل ارتقاء کیفیت، تامین برق مطمئن و پایدار، کاهش تلفات ، نگهداری و تعمیرات شبکه های انتقال و فوق توزیع  ، احداث تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز در دو استان پهناور فارس و بو شهر ، همچنین  انجام کارهای ستادی، مدیریت بحران و حوادث ، که با برنامه ریزی دقیق و اقدامات اساسی  انجام شده است نیز از جمله اقدامات برق فارس می باشد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

انتصاب معاونان