خانواده‌ شهدا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل می کنند
خانواده‌ شهدا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل می کنند

به گزارش پگاه خبر؛امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر دوشنبه، ۴ بهمن در سفر به فیروزآباد استان فارس با خانواده شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر امیری و جانباز ۷۰ درصد محمدصالح زارعی دیدار کرد. وی در این دیدار، زیارت خانواده‌های شهدا را یک توفیق دانست و افزود: به […]

به گزارش پگاه خبر؛امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر دوشنبه، ۴ بهمن در سفر به فیروزآباد استان فارس با خانواده شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر امیری و جانباز ۷۰ درصد محمدصالح زارعی دیدار کرد.
وی در این دیدار، زیارت خانواده‌های شهدا را یک توفیق دانست و افزود: به خصوص خانواده‌ای که دو شهید تقدیم کرده است، نشان می‌دهد جوهره پاکی داشته است که شهیدپرور بوده است.
قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده‌ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.
یادآور می‌شود، شهیدان علی‌اکبر و علی‌اصغر امیری ۴ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شدند و جانباز ۷۰ درصد محمدصالح زارعی ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه، ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه اروندرود، ۴ تیر ماه و ۲۳ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ، مخچه، ران راست، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت مجروح و به فیض جانبازی نائل شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

خانواده‌ شهداارزش‌ها