هدف محوری استان گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
هدف محوری استان گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله لطف الله دژکام ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: مشکلات جامعه ایثارگران از جمله مشکلاتی است که می‌توان با مدیریت صحیح بخش قابل توجه‌ای از آن را برطرف کرد از این رو این مطالبه در جامعه وجود که این مشکلات کاهش یابد. […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله لطف الله دژکام ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: مشکلات جامعه ایثارگران از جمله مشکلاتی است که می‌توان با مدیریت صحیح بخش قابل توجه‌ای از آن را برطرف کرد از این رو این مطالبه در جامعه وجود که این مشکلات کاهش یابد.
وی افزود: یکی از اهداف محوری که در جامعه وجود دارد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و با کاهش دادن مشکلات این جامعه می‌توان این امیدواری را در جامعه ایجاد کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نشر یابد.
امام جمعه شیراز افزود: فارس استانی فرهنگی است از این رو بیان مشکلات نیز در استان به گونه‌ای متفاوت از سایر استان‌های کشور است از این رو باید نگاه ویژه ای به استان فارس داشت آن هم استانی که بیش از ١۵ هزار شهید تقدیم به انقلاب کرده است.
آیت الله دژکام یادآور شد: نباید استان جز اولویت‌های کشور نباشد و با توجه به میزان اثرگذاری این استان در حوزه ایثار و شهادت باید نگاه ویژه ای به فارس داشته باشند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

هدف محوری