بهره مندی خانواده‌های دارای سه فرزنداز تخفیف ۵۰ درصد فروش کتاب
بهره مندی خانواده‌های دارای سه فرزنداز تخفیف ۵۰ درصد فروش کتاب

به گزارش پگاه خبر؛زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، ۴ بهمن در نشست هماهنگی‌ ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به تشریح برنامه‌های کمیته زنان و خانواده این ستاد پرداخت و گفت: در ۳ بعد شهری، روستایی و عشایری برنامه‌ها ترتیب داده شده است. وی افزود: در این کمیته برای نخستین […]

به گزارش پگاه خبر؛زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، ۴ بهمن در نشست هماهنگی‌ ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به تشریح برنامه‌های کمیته زنان و خانواده این ستاد پرداخت و گفت: در ۳ بعد شهری، روستایی و عشایری برنامه‌ها ترتیب داده شده است.
وی افزود: در این کمیته برای نخستین بار میدان دادن به نوجوانان و جوانان مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل نوجوان ۱۵ ساله به عنوان مسئول کمیته بانوان شیراز در نظر گرفته شده است.
یقطین با بیان اینکه در ایام دهه فجر نمایشگاه منطقه‌ای زنان عشایر برگزار می‌شود، افزود: همچنین به صورت تخصصی در حوزه فرزندآوری ورود کردیم.
مدیرکل امور بانوان و خانوده استانداری فارس از اعمال تخفیف ۵۰ درصد فروش کتاب برای خانواده‌های دارای سه فرزند هستند خبر داد و گفت: بازدید رایگان از اماکن تاریخی برای خانواده‌های دارای ۴ فرزند نیز در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/سمیه یگانه

بهره مندی خانواده‌های