زنان در فرهنگ، هنروسبک زندگی ایرانی اسلامی نقش شایسته دارند
زنان در فرهنگ، هنروسبک زندگی ایرانی اسلامی نقش شایسته دارند

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس، ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت مقام زن در دانشگاه‌های این استان، بر برجسته‌سازی سبک زندگی عفیفانه و توجه به سیره فاطمی تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر؛مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس،ندا اسدی امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، نقش تاریخ ساز این بانوی بزرگ، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن، برنامه های متنوعی در دانشگاه های استان فارس با هدف بزرگداشت مقام والای حضرت زهرا(س) و تبلیغ و ترویج سبک زندگی فاطمی برگزار می شود.
وی با تاکید بر گرامیداشت شأن والای مادری و تکریم حرمت زن بر مبنای نگاه اسلام و انقلاب افزود: تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) از طریق تولید و انتشار محتوا در فضای حقیقی و مجازی در افکار عمومی جامعه از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در دانشگاه های استان فارس است.
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر اجرای برنامه های جدید و مبتکرانه برای ترویج سبک زندگی فاطمی تاکید و اضافه کرد: برگزاری وبینارهای تبیینی، راه اندازی پویش های دخترانه ویژه دانشجویان و تجلیل از زنان و دختران الگو از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در دانشگاه های استان فارس است.
اسدی از تکریم ایثارگری و فداکاری همسران جانبازان و شهدا خبر داد و با تاکید بر ترویج و برجسته سازی سبک زندگی عفیفانه تصریح کرد: زنان در فرهنگ، هنر و سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش شایسته دارند.
وی با اشاره به نقش زن در فرهنگ سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح بیان داشت: یک زن می تواند با خودباوری نقش شایسته ای را در تولید، اقتصاد، نهضت علمی و فناوری ایفا کند.
مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه به نقش افتخارآفرینی، حماسه سازی و عزت ملی زنان و دختران اشاره کرد و گفت: شعار «زن، سیره فاطمی، ایمان آگاهانه و زیست مؤمنانه» به عنوان یک راهبرد محوری مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

زنان در فرهنگ