مشکل آب گرفتگی زیرگذر شهرک آرین ترکیدگی لوله خط انتقال آب بود
مشکل آب گرفتگی زیرگذر شهرک آرین ترکیدگی لوله خط انتقال آب بود

به گزارش پگاه خبر؛حمید کشتکار سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: در پی تماس یک شهروند با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری با موضوع آبگرفتگی زیر گذر شهرک آرین و به وجود آمدن مشکل در رفت و آمد برای شهروندان گرامی آن منطقه؛ این موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: طبق […]

به گزارش پگاه خبر؛حمید کشتکار سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: در پی تماس یک شهروند با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری با موضوع آبگرفتگی زیر گذر شهرک آرین و به وجود آمدن مشکل در رفت و آمد برای شهروندان گرامی آن منطقه؛ این موضوع سریعا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طبق پیگیری های انجام شده و با توجه به این که موضوع مربوط به شکستگی لوله خط انتقال آب شرب بوده، نیروهای خدمات شهری شهرداری نسبت به ایمن سازی و رفع مشکل با همکاری شرکت آب و فاضلاب شیراز اقدام نمودند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز علت این آبگرفتگی را شکستگی لوله خط انتقال آب دانست و گفت: شکستگی لوله انتقال آب باعث آبگرفتگی در زیر گذر شهرک آرین شده و مسیر رفت و آمد را برای شهروندان را دچار مشکل کرده بود.

حمید کشتکار ادامه داد: این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت و رفع مشکل گردید و هم اکنون تردد در مسیر مورد نظر بدون هیچ مشکلی در حال انجام می باشد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مشکل آب گرفتگی