سیل در شهرستان رستم،موجب خسارت به راه‌ها و مزارع کشاورزی شد
سیل در شهرستان رستم،موجب خسارت به راه‌ها و مزارع کشاورزی شد

به گزارش پگاه خبر؛خلیل عبدالهی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان رستم گفت: جاری شدن سیل در این شهرستان سبب وارد آمدن خسارت به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها و تلف شدن دام شد. وی افزود: به دنبال وقوع سیل در شهرستان رستم، دستگاه‌های امدادرسان بلافاصله در مناطق مختلف گرفتار […]

به گزارش پگاه خبر؛خلیل عبدالهی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان رستم گفت: جاری شدن سیل در این شهرستان سبب وارد آمدن خسارت به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی، باغ‌ها و تلف شدن دام شد.
وی افزود: به دنبال وقوع سیل در شهرستان رستم، دستگاه‌های امدادرسان بلافاصله در مناطق مختلف گرفتار سیل حضور یافتند و کار خدمات رسانی و امدادرسانی را انجام دادند.
وی ادامه داد: با جاری شدن سیل، منازل روستایی در برخی روستاها و شهر کوپن دچار آب گرفتگی شد که بلافاصله دستگاه‌های امدادرسان اقدام به تخلیه آب از منازل و اسکان موقت سیل زدگان کردند.
سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: همچنین اقلام امدادی مورد نیاز سیل زدگان از جمله پتو، بخاری، زیرانداز و برخی مایحتاج ضروری غذایی تامین و بین آنان توزیع شد.
عبداللهی افزود: همچنین جریان برق و آب در این روستاها که در اثر جاری شدن سیل قطع شده بود پس از یک ساعت، وصل شد.
وی ادامه داد: بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها به سه هزار و ۵۰۰ هکتار کشت گندم، ۵۰ هکتار کشت پاییزه و صد هکتار باغ خسارت وارد کرد.
سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس گفت: سیلاب همچنین موجب تلف شدن ۳۰۰ راس دام و خسارت به راه‌های روستایی شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سیل در شهرستان رستم