بیش از سه هزار نفر حادثه دیده سیل،برف و کولاک امداد رسانی انجام شد
بیش از سه هزار نفر حادثه دیده سیل،برف و کولاک امداد رسانی انجام شد

نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس طی ۷۲ ساعته گذشته به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی کردند.

به گزارش پگاه خبر؛ مدیرعامل این جمعیت با بیان اینکه با شروع فعالیت سامانه بارشی جدید طی ۷۲ ساعت گذشته در ۱۱ شهرستان این استان سیل ، آبگرفتگی ، برف و کولاک گزارش شده است ، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان فارس با حضور به موقع در مناطق آسیب دیده ناشی از سیل و کولاک به سه هزار و ۲۵۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.
حسین درویشی از حضور ۱۳۲ نیروی عملیاتی فعال در این حوادث خبر داد و افزود: ۳۴ تیم تخصصی امداد و نجات در سیلاب و کولاک همراه با ۳۲ دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار در مناطق مختلف کوهستانی و سیلابی استان اقدام به امدادرسانی به ۷۰۴ خانوار کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین اظهار کرد: ۴۴۱ دستگاه خودرو نیز طی این مدت از خدمات امدادی هلال احمر فارس در محورهای کوهستانی بهره برده اند.
وی در ادامه یادآور شد : توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله پتو، نایلون پوششی، موکت، چادر ، والور و بسته غذایی در مناطق سیل زده استان نیز توسط هلال احمر فارس صورت پذیرفت.
لازم به ذکر است سیل و برف و کولاک در ۱۱ شهرستان فارس ائم از رستم ، آباده ، اقلید ، داراب ، سپیدان ، قیروکارزین ، ممسنی ، خرم بید ، شیراز ، ارسنجان و فیروزآباد گزارش شده است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بیش از سه هزار