منافقین درفضای مجازی به دنبال تفرقه و انحطاط جمع انقلابی
منافقین درفضای مجازی به دنبال تفرقه و انحطاط جمع انقلابی

به گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازدر نطق پیش از دستور سی‌ و هفتمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز: پنج ماه از عمر شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم سپری شد . فراز و نشیب هایی را گذارنده‌ایم اما هفته ای که گذشت را با تمام تجاربش […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازدر نطق پیش از دستور سی‌ و هفتمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز:
پنج ماه از عمر شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم سپری شد . فراز و نشیب هایی را گذارنده‌ایم اما هفته ای که گذشت را با تمام تجاربش به خاطر می سپاریم، هفته ای که حسب اطلاع در فضای مجازی با هجمه ای از گفته ها و شنیده ها که نشان از سوء برداشت دوستان و زخم زبان های دشمنان انقلاب از تصمیم شورا برای اعزام چند نفر از کارشناسان شهرداری به کشور امارات بود، مواجه شدیم.
شکست خوردگان از پیروزی های ملت رشید ایران از مقاومت سرسختانه آنها در برابر مشکلات و مصائب این ایام، که زائیده نقشه های شوم آنها در محاصره اقتصادی و البته سوء مدیریت سالهای گذشته است، در اندیشه ضربه زدن با استفاده از کوچکترین نقاط ضعف ما برآمدند. آنها امروز در نقشه ای مرموزانه و ماهرانه حساسیت های اعضاء شورا را یک به یک کشف و تحلیل میکنند و از بی صاحبی فضای مجازی کمال سوء استفاده را برده و تحریک از پی تحریک به دنبال تفرقه و انحطاط این جمع انقلابی هستند.
وی ضمن بیان اینکه اولین و مهمترین هدف این خط نفاق، ایجاد شکاف و بی اعتمادی بین اعضاء شوراست افزود: اگر یکپارچگی شورا را تخریب کنند، اولین و مهمترین خاکریز شورا شکسته می شود و پس از آن ، دیگر تخریب این گروه که ثمره نیات خالصانه جامعه انقلابی است ، کار سختی نیست . شوربختانه ، دشمنان انقلاب در این شهر راهکار خود را خوب می دانند و من مانده در تعجب ، که همراهان عزیزم چرا اینچنین به سادگی در تله عملیات روانی دشمنان مغرض و یا دوستان ناآگاه از کم و کیف طرح ریزی دشمنان انقلاب به دام می‌افتند. بی تردید مقدم ترین وظیفه جمع شورا ، مراقبت بی قید و شرط از یکپارچگی این جمع است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با بیان اینکه شاید چشمان مغرض نخواهند ببینند اما به احرار این شهر می گویم، چشمان خود را خوب باز کنید و ژرف، بنگرید افزود: به این مردان و زنان، که برقله این شهر با رای مردم ایستاده اند. یکبار دیگر من چون شما، به سیرت و سبقه آنها می نگرم:
جناب آقای مهندس اسکندری، خلف صالح سردار شهید گرانقدر حاج عبداله اسکندری که شهرداری را چونان کف دست می شناسد و قرار نیست کسی بر او حتی خرده ای گیرد که لااقل من به تاسی از فرمان حاج قاسم شهید، مراقب نام و سیرت او هستم، جناب آقای دکتر اسدی خبره ترین و مجرب ترین در سرمایه گذاری و علوم اقتصادی استان، جناب آقای مهندس ترابی برادر دو شهید و خبره در امور شهرسازی که خار چشم مافیای قدرت و ثروت است، جناب آقای حاج تذروی متخصص در مدیریت امور شهری، کسی که شیراز وی را مردم دار ترین چهره‌ی ادوار شوراها شناخته ، جناب آقای دکتر حسینی، حقوقدان و متخصص ترین فرد در استان در مقوله برنامه و بودجه و استاد موضوعات تربیت و فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی، سرکار خانم حسینی، کارشناس مباحث تربیتی و فرهنگی و علوم اجتماعی، سرکار خانم خواست خدایی بسیجی و کارشناس ارشد در حقوق، جناب آقای مهندس زارعی برادر دو شهید و متخصص در امور عمرانی و خدمات شهری و نیروی انسانی، جناب آقای مهندس سلطانی، متخصص در امور فرهنگی و عمرانی و از فرماندهان بسیجی میدان های دفاع از انقلاب و گروه های جهادی، جناب آقای مهندس فرخ زاده از خلاق ترین مدیران عمرانی و حوزه فرهنگی شیراز، جناب آقای مهندس محمدیان شاخص ترین چهره خبره میدانی و عمرانی شیراز و همزمان رئیس هیات مذهبی شیراز و جناب آقای دکتر نصیری یکی از نخبه های کشور در فناوری اطلاعات و هوشمند سازی .
اکنون از شما می پرسم، شما را به خدا این همه توان و تفکر که یکجا متراکم شده اگر نتواند برای این کلان شهر نقطه عطفی را رقم بزنند، کدام گروه دیگری چنین اعتباری را برای خود میتواند مجتمع نماید؟
انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

منافقین درفضای مجازی