کسب و کار،بحران آب ومسائل دیگربا اصلاح فرهنگی حل خواهد شد‌
کسب و کار،بحران آب ومسائل دیگربا اصلاح فرهنگی حل خواهد شد‌

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن گرامیداشت روز مادران شهدا به یاد حضرت ام البنین (س)، تاکید کرد: تمام مشکلات در سطح اجتماعی از جمله ناهنجاری های موجود و مسایل اقتصادی همچون فرهنگ مصرف، تولید، معاملات و کسب و کار و بحران آب و بسیاری دیگر از مسایل […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس ضمن گرامیداشت روز مادران شهدا به یاد حضرت ام البنین (س)، تاکید کرد: تمام مشکلات در سطح اجتماعی از جمله ناهنجاری های موجود و مسایل اقتصادی همچون فرهنگ مصرف، تولید، معاملات و کسب و کار و بحران آب و بسیاری دیگر از مسایل حوزه سلامت با اصلاح فرهنگی حل خواهد شد‌.

وی شورای فرهنگ عمومی را مهمترین شورای استان خواند و ابراز داشت: دیگر شوراها باید ذیل شورای فرهنگ عمومی باشند و خود را با این شورا تطبیق دهند تا بتوان امیدوار بود که در جامعه اسلامی می‌شود و مشکلات نیز حل خواهد شد.

دکتر ایمانیه توضیح داد: دبیرخانه که ذیل اداره ارشاد تشکیل می‌شود کل موارد را پیگیری و مباحث مرتبط با سازمان ها را رصد کند؛ همچنین سازمان‌ها نیز فرد ارشد ثابتی را معرفی کنند تا موارد از طریق آن فرد پیگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه هر چه سریع تر باید وضعیت موجود را با روشی مناسب به صورت کمی ارزیابی کنیم، عنوان داشت: افزون بر این باید در برنامه‌ها مشخص شود که دستکم تا پنج سال آینده اعداد به دست آمده از فرایند یادشده چه تغییری خواهند کرد.

وی ابراز داشت: این مسأله امکان نظارت بر پیشرفت امور را افزایش می‌دهد.

دکتر ایمانیه بیان کرد: در مواردی که باید از سوی چند دستگاه مجری پیگیری شود باید دستگاه هماهنگ‌کننده به روشنی مشخص شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه با همکاری اداره اقتصاد و دارایی یک نفر ذی‌حساب، رصد کند که کل اعتبارات حوزه فرهنگ سازمانها در جای خود صرف شود.
انتهای پیام/سمیه یگانه

کسب و کار