برگزاری سمپوزیوم کشوری به صورت مجازی در شیراز
برگزاری سمپوزیوم کشوری به صورت مجازی در شیراز

به گزارش پگاه خبر؛سلیمان کرمی،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس،گفت: سمپوزیوم کشوری روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد با هدف آسیب‌شناسی روش‌های کنونی پیشگیری از اعتیاد، بررسی روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد (با استفاده از تجارب کشور‌های پیشرفته) و بررسی روش‌های غیرمستقیم پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود. او گفت: این برنامه برای مشاوران و […]

به گزارش پگاه خبر؛سلیمان کرمی،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس،گفت: سمپوزیوم کشوری روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد با هدف آسیب‌شناسی روش‌های کنونی پیشگیری از اعتیاد، بررسی روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد (با استفاده از تجارب کشور‌های پیشرفته) و بررسی روش‌های غیرمستقیم پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.
او گفت: این برنامه برای مشاوران و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌ها، کارشناسان دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور اجرا خواهد شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: این نشست تخصصی با همت مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می‌شود.
کرمی در خصوص زمان و نحوه شرکت در این نشست تخصصی بیان داشت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس https://www.digisurvey.net/answers?sid=hTvXXlkTJA-dwJjBm۳XRUw%۳D%۳D مراجعه و سپس روز یکشنبه ۲۶ دی ماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در بستر فضای مجازی و محیط اسکای روم (skyroom) از طریق لینک https://chwebinar.saorg.ir/ch/moshaverh وارد این برنامه بشوند و پس از اتمام دوره نسبت به دریافت گواهینامه آموزشی اقدام کنند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری سمپوزیوم