عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)در حوزه فرهنگ ویژه‌برنامه‌ریزی شود
عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)در حوزه فرهنگ ویژه‌برنامه‌ریزی شود

به گزارش پگاه خبر؛سرداربوعلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت‌های  فرهنگی و هنری استان، اظهارداشت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس مسئله مهمی است که باید به صورت ویژه توسط دست اندرکاران دنبال شود. وی خاطرنشان کرد: بسیج فارس با […]

به گزارش پگاه خبر؛سرداربوعلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت‌های  فرهنگی و هنری استان، اظهارداشت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس مسئله مهمی است که باید به صورت ویژه توسط دست اندرکاران دنبال شود.
وی خاطرنشان کرد: بسیج فارس با توجه به ظرفیت‌های عظیم و حضور در سراسر استان برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان‌سازی و استمرار فعالیت‌های تاثیرگذار هستیم، گفت: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود ظرفیت و ارتباط گستره با مردم آماده هم افزایی و همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان در این زمینه هستند.
وی خاطرنشان کرد: نام خطه فارس به عنوان مهم ” سومین حرم اهل بیت ” مزین شده و برنامه‌ها و کارویژه‌های مسئولان استان به ویژه در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه‌ریزی و پیگیری شوند.
سردار بوعلی افزود: ظرفیت‌های مذهبی و فرهنگی استان فارس و به ویژه شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند و این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.
وی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: هنرمندان انقلابی می‌توانند با تولید آثار فاخر هنری در حوزه کتاب، فیلم، مستند و غیره به درخشش نام فارس در سطح بین‌المللی و اقبال مخاطب نوجوان و جوان به تولیدات فرهنگی بومی استان کمک کنند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دیدگاه سپاه استان فارس هم افزایی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، خاطرنشان: تعامل هر چه بیشتر نهادهای انقلابی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان پیش نیاز مهم جریان سازی فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در تراز انقلاب اسلامی است.
سردار بوعلی افزود: برگزاری برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در سطح بین‌المللی نظیر کنگره بین‌المللی پیامبر رحمت و موضوعاتی از جمله حمایت از هنرمندان بومی،  ترویج کتابخوانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی فعالان فرهنگی انقلابی و مدیریت جهادی همواره مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر استان فارس قرار داشته باشد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

عنوان سومین حرم اهل بیت