برگزاری حضوری کلاس دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی دراستان
برگزاری حضوری کلاس دانش آموزان با رعایت پروتکل بهداشتی دراستان

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه اعتقاد داریم هیچ روشی جایگزین آموزشهای حضوری نمی شود گفت: زمینه لازم برای برگزاری حضوری کلاسهای درس با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان فارس انجام شده ومدیران ومعلمان با جدیت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برای آموزش حضوری دانش آموزان را رعایت می کنند.

به گزارش پگاه خبر؛محمد خلیل عسکری،مدیر کل آموزش و پرورش،گفت: در ابتدای مهرماه مقرر شد که مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری آموزش های خود را به صورت حضوری دنبال نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در ادامه نیز مقرر شد دیگر مدارس نیز با در نظر گرفتن گروه بندی و رعایت پروتکل ها کلاس های خود را به صورت حضوری برگزار کنند.
عسکری گفت: روح حاکم بر تمام بخشنامه های و دستورالعمل های اجرایی برای برگزاری حضوری کلاسهای درس، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب کلاسهای درس وسایر پروتکل های بهداشتی است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: براساس اخرین مصوبه ستاد ملی کرونا نیزمجددا”، مجوز آموزش حضوری مدارس صادر شده است.
عسکری گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته، معلمان و دبیران سراسر استان به صورت فعال در مدارس حضور دارند و آماده ارایه خدمات آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
وی با اشاره به اینکه حضور دانش اموزان در مدارس اجباری نیست گفت: اما توصیه جدی به حضور آنها برای کاستن اسیب های مختلف تعطیلی آموزش حضوری ناشی از  دوران کرونا  داریم
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تصمیم گیری در رابطه با چگونگی برگزاری آموزشهای حضوری از جمله گروه بندی دانش آموزان، اولویت بندی و ساعت بندی دروس برعهده شورای مدرسه است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

برگزاری حضوری کلاس