حمایت از تولیدکنندگان اولویت دستگاه قضایی دربرنامه‌اقتصاد مقاومتی
حمایت از تولیدکنندگان اولویت دستگاه قضایی دربرنامه‌اقتصاد مقاومتی

بازدید میدانی رئیس‌کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان و همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کارخانه تولیدی دکوران ابوقداره در شهرک صنعتی شیراز نسبت به فرآیند تولید این مجموعه در زمینه تولید تجهیزات اداری و محصولات چوبی، انجام پذیرفت.

به گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری استان فارس در حین این بازدید با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی کشور، مطرح کرد: اولویت کاری دستگاه قضا در استان فارس حمایت از تولیدکنندگان است تا بتوانیم در موضوع تولید بر اساس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: اکثر نیازهای ادارات و دستگاه‌های مختلف استان در شهرک صنعتی شیراز تولید می‌شود و هیچ لزومی ندارد که خرید محصولات از بیرون استان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: همه دستگاه‌های اداری به نحوی عمل کنند که صنعت استان فارس تقویت شود و بتوانند با حمایت از تولیدکنندگان بومی، هزینه‌های خود را هم کاهش دهند.

حمایت حقوقی و قضایی از ۷۴ شرکت تولیدی در سال جاری از دیگر موارد مهم مطرح شده در بازدید میدانی از کارخانه تولیدی دکوران در شهرک صنعتی شیراز بود که رئیس‌کل دادگستری استان فارس به آن اشاره داشت.
انتهای پیام/‌ابراهیم عباسی

حمایت از تولیدکنندگان