تفاهم نامه تجاری به مدت ۴ سال بین دو شرکت itmc و medel امضا شد
تفاهم نامه تجاری به مدت ۴ سال بین دو شرکت itmc و medel امضا شد

به گزارش پگاه خبر؛با حضور مدیرعامل شرکت میدل ترکیه و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران تفاهم نامه تجاری به مدت ۴ سال بین دو شرکت itmc و medel امضا شد. این تفاهم‌نامه با هدف بازاریابی محصولات بین بیگلر، مدیرعامل شرکت میدل ترکیه و روح‌الله نصیری، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی […]

به گزارش پگاه خبر؛با حضور مدیرعامل شرکت میدل ترکیه و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران تفاهم نامه تجاری به مدت ۴ سال بین دو شرکت itmc و medel امضا شد.
این تفاهم‌نامه با هدف بازاریابی محصولات بین بیگلر، مدیرعامل شرکت میدل ترکیه و روح‌الله نصیری، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی منعقد شد.
بازاریابی محصولات، در اختیار قراردادن امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های فنی، تولید محصول به صورت مونتاژ و توسعه صادرات محصولات کارخانجات مخابراتی ایران در کشور‌های اروپایی از طریق شرکت میدل از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری است.
گفتنی است، شرکت medel از جمله شرکت‌های معتبر اروپایی است که نزدیک به چهل سال سابقه فعالیت دارد.
صادرات محصولات به کشور‌های مختلف دنیا، حمل و نقل دریایی، فعالیت در زمینه تولید و فروش محصولات پزشکی مانند ونتیلاتور و فروش محصولات و ماشین آلات کشاورزی از جمله ظرفیت‌های این شرکت برای همکاری با itmc محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تفاهم نامه تجاری