۱۱۳ بانوی کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند
۱۱۳ بانوی کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند

به گزارش پگاه خبر؛احد فتوحی در جلسه با مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری فارس گفت: زیرساخت‌ها در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی برای استقرار فعالیت‌های تولیدی بانوان کارآفرین فراهم است و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز پیگیری امور و درخواست‌های آنان را با اولویت انجام می‌دهد. او با اشاره به خدمات صندوق ضمانت سرمایه […]

به گزارش پگاه خبر؛احد فتوحی در جلسه با مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری فارس گفت: زیرساخت‌ها در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی برای استقرار فعالیت‌های تولیدی بانوان کارآفرین فراهم است و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز پیگیری امور و درخواست‌های آنان را با اولویت انجام می‌دهد.
او با اشاره به خدمات صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی برای بانوان کارآفرین گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک کسری وثایق کارآفرینانی که برای دریافت تسهیلات با کمبود وثیقه روبرو هستند را صادر می‌کند که در این زمینه برخی بانوان کارآفرین از این ظرفیت استفاده کرده اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: همچنین برای بانوان کارآفرین که دارای اختراعات و ابداعات باشند نیز تخفیف‌هایی در واگذاری زمین، اعمال می‌شود.
او در ادامه به فعالیت‌های دفتر امور بانوان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اشاره کرد و گفت: بانوان شاغل در شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر انجام بهینه مسئولیت‌های شغلی، در زمینه مسولیت‌های اجتماعی نظیر کمک به ایتام و مستمندان، تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و نیز همکاری با خیریه‌های سطح شیراز، مشارکت فعال دارند.
مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در امور بانوان نیز نیز در این جلسه از کسب رتبه برتر توسط امور بانوان شرکت شهرک‌های صنعتی طی سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ در سطح استان خبر داد و گفت: بانوان شاغل در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه مشارکت مناسبی دارند.
زهرا ایران پور با اشاره به مشارکت بانوان و نیز سایر کارکنان در طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمدگفت: در یک سال گذشته ۱۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده اند.
او، مشارکت بانوان شرکت شهرک‌ها با مجمع خیرین تامین سلامت استان جهت تهیه اقلام بهداشت خانواده‌های نیازمند، تهیه سبد کالا در ماه مبارک رمضان جهت خانواده‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور تحت پوشش قرار دادن کودکان بی سرپرست را از دیگر فعالیت‌هایی برشمرد که توسط بانوان انجام شده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در دفتر بانوان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: حضور بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی استان امید بخش است.
زهرا یقطین با تاکید بر انجام کار هدفمند و اثربخش در حوزه بانوان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: قطعا در این زمینه با تعامل با واحد‌های صنعتی و بهره گیری از ظرفیت خیرین بخش صنعت، می‌توان اقدامات مناسبی در استان انجام داد.
او همچنین بر لزوم فرهنگسازی و نیز اطلاع رسانی از توانمندی‌های صنایع استان در بخش تامین کالا‌های جهیزیه و ترغیب خانواده‌ها جهت خرید کالا‌های تولیدی در استان تاکید کرد و گفت:در این زمینه نیاز است کار بیشتری انجام شود و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز همکاری خواهد کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

۱۱۳ بانوی کارآفرین