انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز
انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در دیدار با مدیرعامل بانک شهر و هیئت همراه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بانک شهر طی سالیان اخیر نشان داده همواره همراه شهرداری شیراز بوده و تعامل خوبی وجود دارد. مهندس اصنافی با اشاره به صندوق پروژه متذکر شد: تلاش داریم با […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در دیدار با مدیرعامل بانک شهر و هیئت همراه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بانک شهر طی سالیان اخیر نشان داده همواره همراه شهرداری شیراز بوده و تعامل خوبی وجود دارد.

مهندس اصنافی با اشاره به صندوق پروژه متذکر شد: تلاش داریم با کمک و همراهی مجمع کلانشهرها ردیف‌هایی برای شهرداری‌ها دیده شود.

وی با بیان اینکه طی چند وقت گذشته ۳۷۰ حساب شهرداری شیراز را بسته ایم، تصریح کرد: کل حساب‌های پشتیبان باید بسته شود تا مبلغ رسوب کاهش یافته و به جریان نقدینگی اضافه شود.

شهردار شیراز خواستار انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز شد و همچنین توزیع کارت بلیت در سطح شهر صورت پذیرد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: مشکلاتی از قبل روی هم انباشته شده و کار را برای شورا و شهرداری دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه مردم به دولت و مدیریت جدید شهری امید دارند، اذعان داشت: تلاش داریم خیزش و جهش در شهر شیراز رقم بخورد که این مهم با همراهی و هم افزایی در مسائل میسر می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: باید در آینده نزدیک و پشت سر گذاشتن موانع، شاهد شروع پروژه‌های خوب و موثر و کاربردی در شیراز باشیم که موجب آسایش و رفاه مردم شود.

وی در پیشنهادی پیرامون نوسازی و اورهال ناوگان اتوبوسرانی گفت: با حداکثر ۱۰ درصد قیمت یک اتوبوس میتوان آن را اورهال کرد تا همچون یک اتوبوس جدید می تواند خدمت‌رسانی کند.

سعید مصفا، معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت:امیدواریم با همکاری بانک شهر بتوانیم پروژه های عمرانی را به سرانجام برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه بانک شهر بانک عامل شهرداری شیراز است بتوانیم فرایندی را طی کنیم که در قالب تسهیلاتی که بانک ارائه خواهد داد تاکسی های فرسوده شهر را تعویض کنیم.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

انتقال تکنولوژی