فارس از منابع معادن غنی خود به شکل مطلوبی استفاده کند
فارس از منابع معادن غنی خود به شکل مطلوبی استفاده کند

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، امروز (پنج شنبه ۱۶ دی) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان نی‌ ریز که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: نی ریز معروف به دیانت و ولایت مداری است و شهدای فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. استاندار فارس با تشکر از حضور علما […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، امروز (پنج شنبه ۱۶ دی) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان نی‌ ریز که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: نی ریز معروف به دیانت و ولایت مداری است و شهدای فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
استاندار فارس با تشکر از حضور علما و نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برای حضور در این مراسم افزود: بالاترین تقسیمات کشوری به استان فارس مربوط می شود و استان ما استان چهار فصلی است و اولین استان باغداری، دومین استان در حوزه معادن و کشاورزی در کشور هستیم.
وی اضافه کرد: شمار امامزادگان واجب التعظیم در فارس فراوان است و فارس گرچه بسیار توانمند و دارای ظرفیت است در بسیاری از موارد دچار محرومیت بوده و بزرگترین بحران فارس در حال حاضر بحران آب است و ۱۰ سال خشکسالی در فارس حاکم بوده است.
ایمانیه تاکید کرد: شرق استان بیشتر درگیر تاثیرات خشکسالی است و امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ به موضوع آب در فارس توجه ویژه شود و فارس از منابع معادن غنی خود به شکل مطلوبی برخوردار شود.
وی ادامه داد: احداث صنایع در کنار معادن فارس موجب ایجاد اشتغال، ارتقای محیط زیست و رشد اقتصادی استان و شهرستان های دارای معادن فعال می شود.
استاندار فارس تصریح کرد: حمایت از بیمارستان های دولتی و دانشگاهی فارس مورد توجه مجلس شورای اسلامی باشد و در شهرستان ها بیمارستان خصوصی وجود ندارد و توجه به بیمارستان های دولتی در این شهرستان ها در توزیع خدمات نقش موثری خواهد داشت.
انتهای پیام/سمیه یگانه

فارس از منابع