معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری وارد شیراز شد
معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری وارد شیراز شد

به گزارش پگاه خبر؛سید محمد حسینی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت. معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در سفر به شیراز قرار است ضمن زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با نماینده ولی فقیه در استان فارس و […]

به گزارش پگاه خبر؛سید محمد حسینی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در سفر به شیراز قرار است ضمن زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) دیدارهای جداگانه‌ای داشته باشد.
حسینی همچنین در آیین سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) سخنرانی خواهد کرد؛ این آیین قرار است در فضای معنوی خاصی در حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین جلسه گفت و شنود با اساتید و نخبگان و اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی خواهد داشت.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری پیش‌تر ۲۱ و ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در چارچوب هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان فارس سفر کرد.
حسینی در این سفر به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در شهرستان های فسا، استهبان، نی‌ریز و بختگان حضور یافت و ضمن بررسی مشکلات این مناطق، راهکارهای رفع آنها را برای طرح در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس‌جمهوری ارائه کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی