فرمانداری خانه نیروهای انقلابی و پایگاه خدمت است
فرمانداری خانه نیروهای انقلابی و پایگاه خدمت است

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل محبی پوربا تاکید بر برخورداری یک فرماندار از ویژگی ذکر شده افزود: فرماندار پشت میز نشین و بی عمل بدون برخورداری از روحیه جهادی قاعدتا در این دولت جایگاهی ندارد .  فرماندار باید با اقدامات جهادی دررفع مشکلات تحول آفرین باشد او تاکید کرد: برخی اوقات مصلحت حفظ نظام اسلامی و […]

به گزارش پگاه خبر؛اسماعیل محبی پوربا تاکید بر برخورداری یک فرماندار از ویژگی ذکر شده افزود: فرماندار پشت میز نشین و بی عمل بدون برخورداری از روحیه جهادی قاعدتا در این دولت جایگاهی ندارد .

 فرماندار باید با اقدامات جهادی دررفع مشکلات تحول آفرین باشد

او تاکید کرد: برخی اوقات مصلحت حفظ نظام اسلامی و انقلاب، مهمتر از موفقیت های مقطعی است.

وی با تاکید بر عملگرای بودن فرماندار تصریح کرد: به دور از هرگونه شعار ، رویکرد مسولان استانداری عملگرایی است و در همین راستا دغدغه ها و مطالبات مطرح شده را به سمع و نظر استاندار محترم می‌رسانم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این نکته که شایعاتی مبنی بر مطرح شدن نامهایی برای فرمانداری سپیدان وجود دارد عنوان کرد: اما تا این لحظه هیچگونه تصمیمی در این خصوص صورت نگرفته است.

محبی پور اظهار کرد: گزینه هایی در شهرستان ها برای انتخاب فرمانداران مطرح است و در برخی آنها به تصمیم رسیدیم که انتصابات به زودی انجام میشود.

او خواستار وحدت در بین نیروهایی ارزشی و انقلابی شد و افزود هرگاه انسجام و وحدت در جبهه انقلاب شکل گیرد به قطع و یقین اتفاقات مثبت و قابل قبولی انجام می‌پذیرد.

 محبی پور که در جمع نیروهای انقلابی این شهرستان سخن می گفت تصریح کرد: مردم این شهرستان همواره با محوریت روحانیت و نیروهای ارزشی یکی از انقلابی ترین و وفادارترین مردم در سطح استان بوده که در مناسبتهای مختلف ملی، مذهبی و انقلابی پا به عرصه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گذاشته اند

 محبی پور تصریح کرد: مردم شهرستان سپیدان در دور سیزدهم انتخاب ریاست جمهوری با آمار ۹۵ درصدی مشارکت نشانه ای از ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی در سطح کشور به نمایش گذاشته شد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس عنوان کرد: شهرستان سپیدان با وجود فرصت ها، ظرفیت ها در حوزه های مختلف متاسفانه در اغلب موارد بالاخص استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی متعهد و توانمند در مناصب شهرستانی و استانی مظلوم واقع شده اند.

 محبی پور اظهار امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت خدمتگزار و مردمی این تحول اساسی در سطح مدیران بوجود آید و با اولویت بندی در انتصابات جدید شاهد سپردن مسولیت به مدیران بومی باشیم چرا که مسئول بومی با شناختی بهتر و کامل تر میتوانند منشاء اثرات موثرتر باشند.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به تعبیر امام رحمه الله علیه که فرمودند انقلاب و این کشور به حزب الهی ها تعلق دارد که در مسیرشان ثابت قدم مانده اند

گفت: گاها دیده میشود عده ای به دلیل راسخ بودن و استقامتشان در طول این سالها متحمل رنج ها و سختی هایی شده اند اما دست از آرمان های خود برنداشته اند که به مصداق این تعبیر عمل می کنند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

فرمانداری خانه نیروهای