لزوم تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار
لزوم تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار

در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار ویژه لارستان بر لزوم تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار تاکید شد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به همراه دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از محلات آسیب دیده از سیل اخیر در ورودی شهر لار بخصوص دم دروازه ، اطراف امامزاده و قلعه اژدها پیکر بازدید میدانی کرد.
دکتر اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس دستور اکید ایمن سازی کوهپایه و تخلیه معابر از تخته سنگ ها را صادر کرد.
در این بازدید که با حضور شهردار؛ رییس شورای اسلامی شهر و تنی چند از روسای ادارات صورت گرفت؛ دکتر محبی پور با اشاره به اینکه هم اکنون مسئله ایمن سازی اطراف محلات آسیب دیده از سیل و بخصوص منازل قدیمی باید در اولویت دستگاههای اجرایی شهرستان باشد، تاکید کرد: وضعیت فوق العاده کماکان ادامه دارد و باید شهرداری، فرمانداری و سایر ارگانها همچنان در کنار مردم و پای کار باشند و مایه دلگرمی مردم را فراهم آورند.
همچنین در این بازدید در موضوع تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار مطرح و دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان نیز بر پیگیری طرح های جامع شهرداری لار و اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

لزوم تخلیه و انتقال دائم