وداع اعضای جمعیت هلال احمر فارس با شهید گمنام
وداع اعضای جمعیت هلال احمر فارس با شهید گمنام

مسئول پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر فارس از برگزاری مراسم وداع و تشییع شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در این جمعیت خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مهدی جوانمردی با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی در آیین وداع و مراسم تشییع پیکر پاک شهید گمنام در این جمعیت شرکت کردند.
جوانمردی عزت، اقتدار، استقلال، پیشرفت و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان و مدیون صبر و استقامت خانواده های معظم شهداء دانست و افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد ۴۷۶ شهید امدادگر را به این انقلاب تقدیم کرده است.
مسئول پایگاه مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه ملاک شهادت تنها تقدیم جان در راه خداوند در میدان نبرد نیست، اذعان کرد: هر چند افضل تمامی شهداء، کسانی هستند که در صف اول جهاد و در مقام کارزار با دشمنان دین خدا، شربت شهادت نوشیده اند، اما دیگرانی که از این فیض محروم شده اند نیز می توانند با قرار گرفتن در مسیر صحیح عبودیت خداوند و کسب رضایت الهی، از اجر و مرتبه شهادت بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: لبخند و رضایت پروردگار در گرو کسب رضایت امام زمان(عج) است و کسی که در طول حیات خود رضایت ولیعصر(عج) را به دست آورد، در فضیلت شهیدان سهیم خواهد بود.
این مراسم به همت و همکاری جمعیت هلال احمر شعبه شیراز،پایگاه مقاومت بسیج شهدای امدادگر و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

وداع اعضای جمعیت هلال احمر