کنگره شهدای عشایر فارس سوم اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود 
کنگره شهدای عشایر فارس سوم اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود 

به گزارش پگاه خبر؛سید تقی سهرابی، امروز (سه شنبه ۱۴ دی) در جلسه شورای معاونین ضمن تقدیر از دلاورمردی های شهدای عشایر فارس گفت: عشایر در عرصه های مختلف کشور نقش برجسته و ممتازی داشته اند که باید جایگاه آنها تقویت شود. مدیرکل صدا و سیمای فارس ادامه داد: صدا و سیمای فارس با هدف انعکاس رشادت […]

به گزارش پگاه خبر؛سید تقی سهرابی، امروز (سه شنبه ۱۴ دی) در جلسه شورای معاونین ضمن تقدیر از دلاورمردی های شهدای عشایر فارس گفت: عشایر در عرصه های مختلف کشور نقش برجسته و ممتازی داشته اند که باید جایگاه آنها تقویت شود.
مدیرکل صدا و سیمای فارس ادامه داد: صدا و سیمای فارس با هدف انعکاس رشادت های شهدای عشایر فارس، کنگره «شهدای عشایر فارس» را که در سوم اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود مورد پوشش رسانه ای قرار خواهد داد.
وی اضافه کرد: کنگره «شهدای عشایر فارس» اقدام فرهنگی مطلوبی برای بیان و بازنمایی خدمات عشایر استان است و صدا و سیمای فارس این کنگره را در چهار حوزه سیما، صدا، خبر و فضای مجازی مورد پوشش رسانه ای قرار می دهد.
خاطر نشان می شود، در این نشست بر تعامل بیشتر صدا و سیمای فارس و بسیج عشایری استان تاکید شد و در خصوص توجه بیش از پیش به کیفیت برنامه های رسانه ای  در خصوص عشایر تبادل نظر صورت گرفت.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

کنگره شهدای عشایر