داستان عکس ‌هاوآورتین در سینماغزل تالار حافظ در هفته بصیرت نمایش داده می شود
داستان عکس ‌هاوآورتین در سینماغزل تالار حافظ در هفته بصیرت نمایش داده می شود

به گزارش پگاه خبر؛روح ‌الله رنجبری، امروز (دوشنبه ۱۳ دی) از نمایش ۲ فیلم به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت:۲ فیلم «داستان عکس ‌ها» و «آورتین» در سینما «غزل» تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در هفته «بصیرت» نمایش داده می شود. مدیرگروه سینمایی اداره کل […]

به گزارش پگاه خبر؛روح ‌الله رنجبری، امروز (دوشنبه ۱۳ دی) از نمایش ۲ فیلم به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت:۲ فیلم «داستان عکس ‌ها» و «آورتین» در سینما «غزل» تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در هفته «بصیرت» نمایش داده می شود.
مدیرگروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: این فیلم ها ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۳ دی به نمایش در خواهند آمد و فیلم «داستان عکس ‌ها» که توسط ابراهیم شیشه‌ گر کارگردانی شده به داستان سفر یک روزه شهید حاج قاسم سلیمانی به شیراز از قاب دوربین عکاسان شیرازی می پردازد.
وی با اشاره به فیلم «آورتین» نیز عنوان کرد: تهیه‌ کننده این فیلم نیز توسط «اسرافیل کلیجی» و کارگردانی آن توسط «حسن وزیرزاده» به انجام رسیده است که از فیلم‌ های راه‌ یافته به جشنواره‌های فیلم «حقیقت» و «عمار» است و به برخورد شهید سلیمانی در هنگام فرماندهی لشکر «۴۱ ثارالله» کرمان با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر می‌ پردازد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

داستان عکس ‌هاوآورتین