نشست هماهنگی بررسی چگونگی جذب اعتبارات سیل ۹۸ شهرستان کوار
نشست هماهنگی بررسی چگونگی جذب اعتبارات سیل ۹۸ شهرستان کوار

عزم جدی بانکها و بنیاد مسکن شهرستان کوار برای بهسازی مناطق آسیب دیده از سیل نشست بررسی موانع و مشکلات موجود در راستای جذب اعتبارات سیل سال ۹۸ شهرستان کوار به ریاست ناهید معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کوار و جمعی از مسوولان این شهرستان و مسوولان بنیاد مسکن کوار برگزار شد […]

عزم جدی بانکها و بنیاد مسکن شهرستان کوار برای بهسازی مناطق آسیب دیده از سیل نشست بررسی موانع و مشکلات موجود در راستای جذب اعتبارات سیل سال ۹۸ شهرستان کوار به ریاست ناهید معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کوار و جمعی از مسوولان این شهرستان و مسوولان بنیاد مسکن کوار برگزار شد .

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس دراین نشست ، عملکرد بانک های عامل شهرستان با حضور رؤسای شعب بانک های عامل مسکن ، تجارت ، رفاه کارگران و سپه در محل فرمانداری شهرستان کوار نیز بررسی گردید. بهنام ناهید معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کوار دراین جلسه با تاکید بر اهمیت موضوع بازسازی واحدهای آسیب دیده و اماکن شهری و روستایی وشروع فصل سرما و تلاش در جهت جذب اعتبارات مربوط به سیل ۹۸ اظهار داشت : جذب این اعتبارات به سبب اینکه خواهد توانست راهگشای اساسی مشکلات بسیاری از افرادی که در بارندگی های سیل خیز سال ۹۸ دچار خسارت گردیده اند ؛ باشد بسیار حائز اهمیت است . بر این اساس و با توجه به اهمیت موضوع ،شعب بانک های عامل شهرستان ظرف هفته آینده نسبت به رفع مشکلات و جذب تسهیلات بانکی و تسریع در تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اقدام خواهند نمود . در این نشست عنوان شد با تسهیل در روند اخذ ضمانت ها و نیز اخذ ضمانت زنجیره ای برای پرداخت تسهیلات مسکن همه دستگاهها سعی در جلب رضایت مردم خواهند داشت . مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار نیز در حاشیه این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده برای تسهیل در اعطای وام های مشارکتی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل ابراز داشت : مشارکت و همراهی بانک ها در قبول ضمانت نامه های روستاییان و وثیقه ها زنجیره ای شرط اساسی برای تسهیل در روند اعطای این تسهیلات است . طهمورث محمودی ابرا زداشت : بنیاد مسکن همواره در شرایط بحران و امداد در کنار مردم بوده است و در جریان سیل سال جاری نیز با ارائه خدمات حمایتی تلاشهای زیادی برا یکاهش آلام مردم داشته است و اکنون با فرا رسیدن فصل سرما نیاز به مساعدت و همراهی بیشتری برای حل مشکلات باسازی مناطق آسیب دیده است .