خدمت بی منت امدادگران فارس به یک هزار و ۹۳۹ تن در سیل و آبگرفتگی
خدمت بی منت امدادگران فارس به یک هزار و ۹۳۹ تن در سیل و آبگرفتگی

به گزارش پگاه خبر؛ارائه خدمات امدادی ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر به بیش از یک هزار و ۹۳۹ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر استان فارس از ۸ لغایت ۱۳ دی ماه؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک خود، خدمت‌رسانی کرده و […]

به گزارش پگاه خبر؛ارائه خدمات امدادی ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر به بیش از یک هزار و ۹۳۹ حادثه دیده سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک
۳۹۲ امدادگر و نجاتگر استان فارس از ۸ لغایت ۱۳ دی ماه؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک خود، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را به یک هزار و ۹۳۹ تن ارائه کرده‌اند.
حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت این استان با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک در استان فارس از پنجشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۳ دی ماه جاری، گفت: ۱۷ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس یک هزار و ۹۳۹ تن از هموطنان استان از خدمات امدادی لازم بهره برده و تعدادی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده‌اند.
مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس تصریح کرد: در حوادث یاد شده ۹۵ تیم عملیاتی به همراه ۸۲ دستگاه خودرو عملیاتی و ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته اند.
درویشی با اشاره به توزیع بسته های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر می باشد.
وی یادآور شد: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده های امدادرسانی نموده و ۹۰ منزل را توسط پمپ های آبکش تخلیه از آب کرده اند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

خدمت بی منت امدادگران