دشمن در حال محک زدن با ما در جنگ شناختی و ادراکی است
دشمن در حال محک زدن با ما در جنگ شناختی و ادراکی است

به گزارش پگاه خبر؛اولین سالگرد درگذشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام با حضورقشرهای مختلف مردم و روحانیون و طلاب حوزه و مدارس علمیه شیرازبرگزار شد. نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد درگذشت علامه محمد تقی مصباح یزدی گفت: دشمن در […]

به گزارش پگاه خبر؛اولین سالگرد درگذشت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام با حضورقشرهای مختلف مردم و روحانیون و طلاب حوزه و مدارس علمیه شیرازبرگزار شد.
نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد درگذشت علامه محمد تقی مصباح یزدی گفت: دشمن در حال محک زدن با ما در جنگ شناختی و ادراکی است، همان جنگی که شخصیتی، چون آیت الله مصباح شناختی کامل از آن داشت و با اجتهاداتی که از حربه دشمنان داشت توانست در این جنگ نقشه‌های آن‌ها را خنثی کند و این مرد فیلسوف، چون علامه طباطبایی، وآیت الله مطهری همانند شهاب ثاقب دست رد بر سینه نامحرمان و دشمنان دین و میهن می‌زد.
آیت الله دژکام افزود: آیت الله مصباح فیلسوفی بزرگ، فقیهی ارزشمند از تبار علم و دانش بود که با شناخت خوی و افکار دشمنان در کارزار جنگ ادراکی و شناختی در مقابل دشمن ایستاد و هرچه از او بد گفتند باز هم دست از مبارزه علیه دشمنان نکشید و در این کارزار، چون سردار سلیمانی که مرد میدان جنگ بود اوهم مرد میدان مبارزه بود.
آیت الله دژکام ادامه داد: ما در ۸ سال جنگ مقابل استکبار جهانی و ایادی غرب و شرق ایستادیم و دشمن فهمید که مردم ایران پا پس نخواهند کشید، ولی اکنون با جنگ شناختی و ادراکی وارد شده است و همه ما باید مواظب نقشه دشمنان باشیم.
وی گفت: آیت الله مصباح در جنگ شناختی و ادراکی پیرو ولایت و در رکاب ولایت و میدان دار بود و شهید سلیمانی هم در میدان عمل و شکست داعش و دشمنان این دیار هیچ وقت کوتاه نیامد و ما باید این دو عزیز را که تجلی جهاد و اجتهاد ایرانیست الگوی خود در میدان عمل قرار دهیم.
آیت الله دژکام افزود: نباید تحت تاثیر فضای مسموم مجازی قرار بگیریم و اگر به ما حمله‌ای شد بترسیم بلکه باید مبارزه کنیم و مواظب باشیم که دشمن هدفش خالی شدن میدان است.
وی اشاره‌ای هم به برخی از رفتار‌های سایت‌های خبری کرد و افزود: طی روز‌های اخیر در یکی از سایت‌های خبری با پخش تصاویر دو زن از یک مسئول و بیان اینکه کدام زیباتر است ضمن ورود به حریم خصوصی و تخریب شخصیت‌ها به دنبال آن هستند که فکر مردم در دهه بصیرت که از ۹ دی تا ۱۹ دی است به مسائل حاشیه‌ای کشیده شود و باید این نوع رفتار‌ها را شناخت و نسبت به رفتار‌های فضای مجازی آگاه باشیم.
انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

دشمن در حال محک زدن