موزه‌های دفاع مقدس اشاعه دهنده فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس باشد
موزه‌های دفاع مقدس اشاعه دهنده فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس باشد

به گزارش پگاه خبر؛امیر سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌همراه معاون اداری و پشتیبانی و معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این بنیاد پیش از ظهر امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ضمن دیدار با مدیرکل و کارکنان […]

به گزارش پگاه خبر؛امیر سرتیپ ستاد «نبی سهرابی» جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌همراه معاون اداری و پشتیبانی و معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس این بنیاد پیش از ظهر امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ضمن دیدار با مدیرکل و کارکنان این اداره‌کل از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.
امیر سهرابی در جلسه با مدیران و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های آینده منتقل شود اظهار داشت: در حال حاضر جامعه بسیار نیازمند گفتمان و بازتعریف دفاع مقدس است و موزه‌های دفاع مقدس باید اشاعه دهنده فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس باشد.
وی تصریح کرد: یکی از گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس رزمندگان هستند که باید در راستای ثبت و ضبط تاریخ شفاهی رزمندگان تلاش شود و این ثبت و ضبط تاریخ شفاهی دفاع مقدس می‌تواند از تحریف دفاع مقدس جلوگیری کند.
امیر سهرابی تاکید کرد: بدون شک استان فارس یکی از استان‌های نقش‌آفرین و تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس بوده است که با پیشینه فرهنگی و مذهبی که در این استان وجود دارد به‌عنوان قلب جغرافیای فرهنگی کشور به شمار می‌رود.
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امروز جامعه ما بسیار نیازمند وحدت کلمه و اتحاد است که در این راستا فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند نقش آفرین باشد و در این جهت نیز مسئولین باید مردمی و با مردم باشند.
در این بازدید سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف دفاع مقدس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ارائه داد.
در پایان این بازدید امیر «سهرابی» از اقدامات، تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در اداره‌کل فارس و برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس قدردانی کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

موزه‌های دفاع مقدس