بروکراسی اداری نبایدمانع دربرابر رضایت‌مندی مردم ازمدیریت شهری باشد
بروکراسی اداری نبایدمانع دربرابر رضایت‌مندی مردم ازمدیریت شهری باشد

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز در بازدید سرزده از شهرداری منطقه دو ضمن توصیه به کم کردن بروکراسی اداری و ارائه خدمات مناسب به مراجعین گفت: حل مشکلات مردم بیشترین اهمیت را دارد و بروکراسی اداری نباید مانعی در برابر رضایت‌مندی مردم از مدیریت شهری باشد. مهندس سید احسان اصنافی افزود: پروژه های عمرانی موثری […]

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز در بازدید سرزده از شهرداری منطقه دو ضمن توصیه به کم کردن بروکراسی اداری و ارائه خدمات مناسب به مراجعین گفت: حل مشکلات مردم بیشترین اهمیت را دارد و بروکراسی اداری نباید مانعی در برابر رضایت‌مندی مردم از مدیریت شهری باشد.

مهندس سید احسان اصنافی افزود: پروژه های عمرانی موثری در سطح منطقه دو در حال اجرا است و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده در سال آینده به بهره برداری برسد و همچنین شاهد کلنگ زنی طرح های جدید در راستای آبادانی شهر و خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی به نقش پروژه های عمرانی و اجتماعی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان اشاره و اضافه کرد: بخش هایی از تقاطع شهدای مدافعان سلامت تا پایان سال به بهره برداری می رسد و به رینگ ترافیکی کلانشهر شیراز افزوده خواهد شد.

در ادامه رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو شیراز گفت: پروژهای در دست احداث شهرداری منطقه دو نقش تحول آفرینی در بهبود کیفیت شهروندان دارند.

مهدی نصیری با اشاره به این که شورای ششم شعار محرویمت زدایی را در دستور کار قرار داده، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار شهر از اهمیت ویژه برخوردار است و به واسطه گسترش امکانات می توان شاهد افزایش رضایتمندی عمومی، ارتقا امنیت و در نهایت تعالی جایگاه شیراز بود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بروکراسی اداری