امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمربه محصوران درسیل وآبگرفتگی
امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمربه محصوران درسیل وآبگرفتگی

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس خبر داد: ۹۹ امدادگر و نجاتگر استان فارس از روز چهارشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ دی ماه جاری؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی خود، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را حادثه […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس خبر داد: ۹۹ امدادگر و نجاتگر استان فارس از روز چهارشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ دی ماه جاری؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی خود، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را حادثه دیدگان ارائه کرده‌اند.
حسین درویشی، با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در استان فارس از روز چهارشنبه ۸ دی ماه تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۱ دی ماه جاری، گفت: ۹ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، لامرد، فیروزآباد و اقلید در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: بر این اساس ۲۲ تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شده و مابقی تیم ها به صورت آماده باش هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس در ادامه بیان کرد: در این بازه زمانی به ۴۴۰ تن حادثه دیده توسط نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شد.
درویشی اضافه کرد: اقلام غذایی و زیستی شامل نایلون، پتو، بسته غذایی، چادر، موکت، والور، برنج، حبوبات و قند بین حادثه دیدگان متاثر از سیل و آبگرفتگی در شهرستان های ذکر شده توزیع و به تعدادی از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده شده است.
درویشی با اشاره به امدادرسانی به ۱۴۴ خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: در این عملیات ها از ۲ دستگاه موتور آب کش استفاده و همچنین ۱۵ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ۶ آمبولانس استفاده گردید.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

امدادرسانی نجاتگران