بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیستها
بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیستها

به‌گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خواستار استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکتهای دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیستها شد. مرتضی شاه‌میرزایی جمعه ۱۰ دی در حاشیه سفری دو روزه به استان فارس، از اولین پتروشیمی ایران بازدید […]

به‌گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خواستار استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکتهای دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیستها شد.

مرتضی شاه‌میرزایی جمعه ۱۰ دی در حاشیه سفری دو روزه به استان فارس، از اولین پتروشیمی ایران بازدید و مسائل و مشکلات این واحد تولیدی را بررسی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ابراز امیدواری کرد که با رویکرد دلسوزانه و انقلابی وزیر نفت شاهد بالندگی بیش از پیش صنعت پتروشیمی باشیم.
شاه‌میرزایی همچنین با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» با نظر به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره گیری از ظرفیت و قابلیت شرکتهای دانش بنیان در بومی سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیستها را خواستار شد.
او ماموریت اصلی این شرکت را راهبری، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه گذاری و گسترش متوازن صنعت پتروشیمی با “رویکرد گسترش زنجیره ارزش” عنوان کرد و مواضع شجاعانه و انقلابی رئیس جمهور را پشتوانهای عظیم برای شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت “ارزش آفرین” برشمرد.
امرایی، مدیرعامل پتروشیمی شیراز نیز گزارشی از مجموعه اقدامات و طرحها و برنامه های مجموعه تحت مدیریت خود ارائه داد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بومی سازی تجهیزات