راه اندازی کارگاه های اشتغال در محلات حاشیه شهر شیراز
راه اندازی کارگاه های اشتغال در محلات حاشیه شهر شیراز

به گزارش پگاه خبر؛سیده مریم حسینی رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز  در بیست و سومین جلسه این کمیسیون ضمن بررسی طرح راه اندازی کارگاه های اشتغال در محلات حاشیه شهر شیراز گفت: روند راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال در محلات حاشیه شهر شیراز با همکاری قرارگاه اجتماعی […]

به گزارش پگاه خبر؛سیده مریم حسینی رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز  در بیست و سومین جلسه این کمیسیون ضمن بررسی طرح راه اندازی کارگاه های اشتغال در محلات حاشیه شهر شیراز گفت: روند راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال در محلات حاشیه شهر شیراز با همکاری قرارگاه اجتماعی امنیتی حضرت احمد بن موسی (ع) در دست پیگیری است و درصدد هستیم در این راستا از ظرفیت سایر نهادها نیز بهره‌ گیریم.
وی گفت: مقرر شد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز لیستی از مکان های موجود در محله ها که مربوط به این سازمان  است را به کمیسیون تحویل تا بررسی های لازم نسبت به این اماکن و دیگر مکانها صورت پذیرد.
حسینی با بیان اینکه عدم دسترسی ساکنان  برخی مناطق حاشیه نشین شهر به امکانات مناسب شهری، مردم این مناطق را در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار می‌دهد، تصریح کرد: باید با ایجاد امکانات از پیامدهای منفی که ممکن است هم برای ساکنان این مناطق و هم برای ساکنان دیگر بخش‌های شهر داشته باشد جلوگیری کرد.
مریم حسینی افزود: شورای اسلامی ششم شهر شیراز از همان ابتدای تشکیل و شروع فعالیت‌هایش با راه‌اندازی کمیسیون‌های تخصصی تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی متوازن به همه اهالی شیراز و رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم در مناطق کم‌برخوردار این کلانشهر به کار گرفت.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بدون شک عدالت محوری در حقوق شهروندی و برخورداری آحاد شهروندان و محله‌ها از خدمات شهری یکسان از مهمترین رویکردهای شورای ششم شهر شیراز در زمینه محرومیت‌زدایی به شمار می‌رود.
رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار، افزود: توسعه متوازن عمرانی، فسادستیزی با شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه بی‌امان و بدون ملاحظه با مفسدین نیز از دیگر اهداف ما در حوزه محرومیت‌زدایی محسوب می‌شود
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

راه اندازی کارگاه های اشتغال