ایجاد قرارگاه امنیت غذایی از پراکنده کاری و تصمیمات متفرق جلوگیری می‌کند
ایجاد قرارگاه امنیت غذایی از پراکنده کاری و تصمیمات متفرق جلوگیری می‌کند

به گزارش پگاه خبر؛جلسه قرارگاه امنیت مواد غذایی در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی با حضور استاندار فارس برگزار شد. دکتر محمدهادی ایمانیه، در این جلسه با بیان اینکه پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است. وی در ادامه با اشاره به اینکه تامین مواد غذایی مورد نیاز، […]

به گزارش پگاه خبر؛جلسه قرارگاه امنیت مواد غذایی در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی با حضور استاندار فارس برگزار شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه، در این جلسه با بیان اینکه پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تامین مواد غذایی مورد نیاز، در معیشت مردم نقش جدی دارد، تاکید کرد: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی تدبیری حکیمانه در دولت است که امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات آن و کنترل و نظارت لازم برای اجرای نتایج این جلسات شاهد تحقق اهداف قرارگاه باشیم.

دکتر ایمانیه همچنین با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان آمادگی هر گونه همکاری با این قرارگاه دارد عنوان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد صدا و سیمای استان مباحث آگاهی رسانی، فضای مجازی و رسانه را بر عهده گرفته است.

استاندار فارس با بیان اینکه بخش نظارتی در قرارگاه امنیت غذایی بر عهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی قرارگرفته ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتحادیه اصناف و… این نظارت ها به صورت یکپارچه و متحد انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس بر اهمیت توجه به هوشمندسازی نظارت‌ها، اعلام قیمت‌ها و ارتباط مردمی بیان کرد: در تلاش هستیم سامانه ای برای این منظور در استان فارس ایجاد کنیم.

وی افزود: هم اکنون ۲۰۰ نفر از اعضا بسیج اصناف در امر نظارت با قرارگاه امنیت غذایی همکاری می کنند که این تعداد به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه پراکندگی امور و تفرق تصمیم گیرندگان در امور مختلف موجب می‌شود نتایج موفقیت آمیزی به دست نیاید، خاطرنشان کرد: تشکیل قرارگاه از این پراکنده کاری و تصمیمات متفرق جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ایجاد قرارگاه