استاد دانشگاه شیراز،محقق برترجشنواره علمی پژوهشی سینا شد
استاد دانشگاه شیراز،محقق برترجشنواره علمی پژوهشی سینا شد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر «مهتاب معمارپور» با اعلام این خبر گفت: جشنواره علمی پژوهشی «سینا» از سوی مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری انجمن های علمی مرتبط، از سال ۱۳۸۳ به صورت هر دو سال یک بار برگزار می شود. او با اشاره به ارزیابی دستاوردهای علمی […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر «مهتاب معمارپور» با اعلام این خبر گفت: جشنواره علمی پژوهشی «سینا» از سوی مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همکاری انجمن های علمی مرتبط، از سال ۱۳۸۳ به صورت هر دو سال یک بار برگزار می شود.
او با اشاره به ارزیابی دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه های اورولوژی و نفرولوژی در این جشنواره افزود: تعداد مقالات، تعداد استنادات، شاخصH و تعداد مقالاتی که در آنها پژوهشگر به عنوان نویسنده پاسخگو است، بخشی از شاخص های داوری در این رویداد علمی هستند.
به گفته دکتر معمارپور، دیگر برگزیدگان این جشنواره، شامل محقق برتر جوان، پیشکسوت برتر اورولوژی، دستیار برتر و مخترع و فناور برتر اورولوژی بودند که از آنان تجلیل شد.
آئین تجلیل از برگزیدگان این رویداد علمی با حضور دکتر «ناصر سیم فروش» مشاورعالی وزیر بهداشت و دکتر «یونس پناهی» معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار شد و دکتر «روزبه»، پژوهشگر برتر رشته نفرولوژی نیز به صورت آنلاین در این آئین حضور یافت.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

استاد دانشگاه