پلاک دار شدن ۷۷۱ دستگاه تراکتور و کمباین در شهرستان فیروزآباد
پلاک دار شدن ۷۷۱ دستگاه تراکتور و کمباین در شهرستان فیروزآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از پلاک دار شدن ۷۷۱ دستگاه تراکتور و کمباین در شهرستان خبر داد.

به گزارش پگاه خبر؛مدیرجهاد کشاورزی فیروزآباد، سید کاظم موسوی گفت: از مجموع یک هزار و ۳۲۶ دستگاه تراکتور و ۱۷ دستگاه کمباین موجود در ناوگان مکانیزاسیون شهرستان، تعداد ۷۵۴ دستگاه تراکتور و ۱۷ دستگاه کمباین مراحل پلاک گذاری به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه طرح پلاک گذاری با همکاری جهاد کشاورزی، پلیس راهور و تعاونی تراکتورداران اجرایی شده است، اظهار کرد: تعداد ۵۷۲ دستگاه در حال تشکیل پرونده و گذراندن مراحل اداری هستند. ‪ ‬‬
موسوی تصریح کرد: از تیر ماه پلاک گذاری تراکتور و کمباین‌ها با کارکرد ۲۵ سال و بالاتر در این شهرستان به منظور تخصیص سهمیه سوخت این ادوات در دستور کار اداره مکانیزاسیون این مدیریت قرار گرفته است و تا پلاک گذاری کلیه ماشین آلات کشاورزی ادامه دارد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعدادی از مالکین دستگاه های تراکتور فاقد پلاک تاکنون جهت پلاک گذاری اقدام ننموده اند، عنوان کرد: در صورت عدم مراجعه جهت انجام به موقع پلاک گذاری از ابتدای دی ماه سوخت به آن ها تعلق نخواهد گرفت.
مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی را یکی از ضروریات خدمت رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون با هدف هویت بخشی و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی و جلوگیری از قاچاق سوخت برشمرد و افزود: پلاک گذاری تراکتور شرط دریافت سهمیه سوخت می‌باشد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پلاک دار شدن