مسئولین در کنار هم به مردم خدمت رسانی کنند تامکاتبات به صفر برسد
مسئولین در کنار هم به مردم خدمت رسانی کنند تامکاتبات به صفر برسد

به گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری، امروزدر دومین قرارگاه محله محور شورای اسلامی شهر شیراز که در حسینیه «ولیعصر (عج)» بلوار اتحاد شیراز برگزار شد، گفت: این دومین قرارگاه مشترک میز خدمت محله محور است. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه اولین آن در منطقه ۹ برگزار شد، افزود: این نشست به میزبانی شهرداری […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری، امروزدر دومین قرارگاه محله محور شورای اسلامی شهر شیراز که در حسینیه «ولیعصر (عج)» بلوار اتحاد شیراز برگزار شد، گفت: این دومین قرارگاه مشترک میز خدمت محله محور است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه اولین آن در منطقه ۹ برگزار شد، افزود: این نشست به میزبانی شهرداری منطقه هفت برگزار شده است و ماهانه این قرارگاه در یکی از مناطق شهرداری برگزار می شود.
وی، هدف از تشکیل این میز خدمت را ارائه مشکلات مردم به مسئولین به صورت چهره به چهره خواند و تاکید کرد: مسئولین دستگاه های خدمت رسان در کنار هم به مردم خدمت رسانی کنند و فاصله مکاتبات به صفر می رسد مسائل را مردم مطرح می کنند و دستگاه ها با هم مشکلات مردم را رفع خواهند کرد.
طاهری با اشاره به اینکه بازدید میدانی شکل گرفت و مشکلات باید بیان شود و در حضور دستگاه ها حل و فصل شود، افزود: محدودیت در منابع و دستگاه ها وجود دارد اما اینکه درد دل مردم را مستقیم بشنویم و برای رفع آن کمر همت ببندیم.
بر اساس این گزارش در ادامه، «عبدالرسول حقیقی»، معاون اجرایی فرمانداری شیراز هم ضمن تشکر از برگزاری چنین اقدامی گفت: در فرمانداری به شکل ویژه پیگیر مسائل و مشکلات هستیم تا مشکلات به حداقل برسد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مسئولین در کنار